مرجع رسمی مقالات روشنایی

ساخت وبلاگ

آباژور جدید

 


آباژور در نورپردازی
آباژور در پباده سازی چیدمان
به کار گیری از آباژور فقط در نورپردازی کاربرد ندارد و در واقع از آباژور ها در پباده سازی چیدمان نیز امداد گرفته میگردد. به همین ادله میباشد که آباژور ها در گونه های و رنگ های متفاوت نوروفروغ ال ای دی در بازار جانور می‌باشند. برای این که بتوانید مطلوب ترین آباژور را تنظیم نمائید در صدر بایستی به سبک چیدمان منزل و آن نصیب از اتاق که آباژور را برای آن خریداری میکنید اعتنا فرمایید. آباژورها در سبک های گوناگون به فروش می رسند که به همین عامل فرق نمیکند که منزل و اتاق شما چه سبکی داراست صد رد صد می‌توانید آیتم مطلوب را پیدا فرمایید. می بایست اعتنا نمایید که در حالتی‌که آباژور قابل قبولی را گزینش نکنید و یا این که آن را در محلی نا مطلوب بگذارید سبب میشود که محیط نامرتب و نا منظم جلوه نماید، البته در‌حالتی که آن را در مکان مطلوب قرار دهید می‌تواند تماما عکس فعالیت کرده و به منزل متانت دهد.

آباژور در نورپردازی
اشکال آباژور ها در فروغ پردازی
آباژور ها نیز همانگونه که گفته شد گونه های مختلفی دارا هستند که در‌این بخش می‌خواهیم به آنان بپردازیم. آباژور ها در رنگ ها و اندازه ها و حتی سبک های مختلفی درست شده اند ولی در مجموع آن‌ها را به سه مدل پایین طبقه بندی می کنند:

ایستاده
شالوده دار
رومیزی
هر مورد از این آباژور ها برای یک مکان و یک دکور مطلوب می باشند. آباژور در نورپردازی در اشکال گوناگون فرق نمیکند و فقط در برخی از آن‌ها مانند آباژور ایستاده نوروروشنایی بیشتری به اطراف پخش می‌شود ولی در کل مکانی که از آن استعمال می گردد گزینش میکند که کدام یک از آباژور ها مطلوب می‌باشد. آباژور های ایستاده برای کناره های منزل و اتاق مطلوب می‌باشند و نمایی شکیل خیس دارا‌هستند. آباژور های اساس دار در واقع اندازه ای فی مابین آباژور های ایستاده و رومیزی دارا‌هستند و فقط هنگامی استعمال از آنان پیشنهاد میشود که سقف اتاق و یا این که تالار کوتاه باشد. علت آن نیز این میباشد که قد کوتاه خیس این آباژور ها نسبت به آباژور های ایستاده باعث می‌گردد تا سقف مقداری بلند خیس به حیث رسد، البته از آباژور های رومیزی طولانی تر در دفترها و اما کنار تخت خواب ها به کارگیری میشود.

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : آباژور جدید, نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 66 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1398 ساعت: 5:35

آباژور جدید

 

نورهاي رنگي سبز
شايد تصورتان اين باشد که روشنايي سبز منجر مي گردد شم سرحال شدن و شادابي داشته باشيد. خب مي بايست بگوييم که تصورتان به طور کامل صحت دارد. همان گونه که مي دانيد رنگ سبز در اواسط طيف رنگ‌ها قراردارد، نور و روشنايي سبز هم به جهت اينکه در محدوده فرکانس‌هاي ميانگين جاي‌دارد وضعيت تن را به وضعيت تعادل طبيعي آن نزديک ميکند. به صورت نمونه اين نوروفروغ رنگي ميتواند به بهبود خواب در اشخاصي که با اختلال بدخوابي مواجه‌اند ياري دهد. روشنايي سبز نهاد هاي تن شمارا تراز ميکند. به بيان ديگر وقتي که اندام ها و سيستم‌هاي تن با نوروفروغ سبز سازگار مي گردند، تن به شرايط متعادل خودش برمي‌گردد.

يک نکته بسيار ديدني اينکه قرار به چنگ آوردن در معرض فروغ سبز براي پوست شما موءثر ميباشد. تابش نوروفروغ سبز به جهت اينکه دارنده خواص ضدالتهابي ميباشد قرمزي پوست را کاهش ميدهد. همينطور از اين نوروفروغ براي معالجه‌هاي ضدپيري پوست که در آن ها با به کار گيري از نوروروشنايي سبز اثر لک‌ها روي پوست را کمرنگ مي کنند، به کار گيري مي گردد.
در انتها اميد‌است‌ که با اهميت و تأثير نورهاي رنگي آشنا گرديده باشيد و اين مقاله در گزينش نوروفروغ رنگي مطلوب کمکتان کرده‌با‌شد.

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : آباژور جدید, نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 66 تاريخ : چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت: 0:00

آباژور جديد

 

 

نکاتی که در طول خرید می بایست به آن دقت داشته باشد:

1- ایمنی از دید سیستم الکتریکی و الکترونیکی

2- سهولت در مصرف

3- مطلوب بودن معیار روشنایی

4- مطابقت با چیدمان و دکورا سیون داخلی منزل

در کل برای تولید تعادل در اتاق خواب، قرار دادن لامپ خواب یک فرمان ضروری میباشد. ولی گزینش های شما دراین باره بسیار بزرگ میباشد و زمانی وارد بازار می‌شوید با گونه های بیشماری مواجه خواهید شد. به همین عامل پیش ازخرید بایستی بر روی همگی مواقعی که برایتان اهمیت دارا هستند به نیکی تصور کنید و تمام جوانب فعالیت را در حیث بگیرید. فراموش نکنید که مطلقاً به استیل فردی خودتان نیز اعتنا فرمایید و مشاهده کنید چه مدلی را طولانی تر می پسندید. در عین حالا فضای اتاقی را که قرار میباشد لامپ خواب را در آن قرار بدهید هم در لحاظ بگیرید.

 

 

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : آباژور جديد, نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 72 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 14:57

آباژور جدید

۰
راهنمای خرید آباژورهای رومیزی و ایستاده
آباژور ؛ این لامپ کلاهدار و فانتزی مشتری اثبات میزهای چیدمان اتاق نشیمن و اتاق خواب می باشند. خیلی اشخاص در خرید و گزینش آباژور آلرژی نشان نمی‌دهند و آن را چندان مهم به اکانت نمی‌آورند، در حالی که آباژور نقش پررنگی در پباده سازی دکورا سیون خانه دارااست.

استعمال از آباژور در پباده سازی دکورا سیون خانه دو انگیزه را برآورده می کند؛ نخستین تامین فروغ برخی از نقاط خانه و دوم تحت عنوان یک شی تزیینی. هر فضایی برای زیباتر شدن، مستلزم نورهایی میباشد که از اطراف آن به دیده می خورند. اگرچه این نورها نسبت به فروغ همگانی مو جود در دور و بر قدرتی کمتر دارا هستند، البته تاثیرگذارتر میباشند. این نورها به عبارتی نورهایی می‌باشند که بوسیله آباژورهای رومیزی و زمینی تامین میگردند. آباژورها همینطور تحت عنوان یک عنصر تزیینی مخصوص نقش موثری در چیدمان داخلی فضای نشیمن و اتاق خواب بازی می نمایند. پس با گزینش آباژور مطلوب می توانید فیس متمایزی به فضای داخلی خویش ببخشید.

راهنمای خرید آباژورهای رومیزی و ایستاده

مرجع رسمی مقالات روشنایی...
ما را در سایت مرجع رسمی مقالات روشنایی دنبال می کنید

برچسب : آباژور جدید, نویسنده : حامد lustr12 بازدید : 69 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 11:43